Toolkit
Tools op weg naar digitale innovatie
⎯
Ontdek enkele tools die wij inzetten op weg naar digitale transformatie.
⎯
Met een Product Vision Board beschrijven we de eerste contouren van uw visie en productstrategie.
Voordat we gaan ontwikkelen, brengen we o.a. de doelgroep, behoeften en bedrijfsdoelstellingen in kaart.
(Product) Vision Board
⎯
Bij Architechts ontwikkelen we onze digitale oplossingen met oog voor mens, proces en technologie.
Met de BPS brengen we uw bedrijfskritische processen in kaart die moeten worden geoptimaliseerd of ontwikkeld.
Business Process Scan
Supply Chain Blueprint
⎯
Met Supply Chain Design helpen we bij het bewust (her-) ontwerpen van ketensamenwerking.
We helpen uw ecosysteem visualiseren door waarde- en datastromen in één oogopslag zichtbaar te maken.
Customer Journey Mapping
⎯
Met Customer Journey Mapping creëren we empathie voor de gebruikers en processen waarvoor we ontwikkelen.
Het resultaat is een overzicht van de interacties die klanten met uw service hebben, zodat we deze kunnen optimaliseren.
Stakeholder
mapping
⎯
Als we snel zicht willen krijgen op alle stakeholders, faciliteren we een Stakeholder Mapping - sessie.
Het helpt niet enkel om betrokkenen in beeld te brengen, maar er ontstaat direct extra draagvlak en begrip.
Persona Design Workshop
⎯
In deze workshop ontwikkelen we empathie voor de mensen die uw oplossing gaan gebruiken.
Door integratie van o.a. wensen, uitdagingen en karakters, vormen we persona die later verder getoetst kunnen worden.
Project Start Architecture
⎯
De PSA is het technisch kader waarbinnen het project gerealiseerd moet worden.
We zetten de PSA samen met het projectplan in, maar het blijft wendbaar in de loop van het project.
⎯
Agile vormt de kern van hoe we software ontwikkelen en helpt ons om klantwaarde iteratief te optimaliseren.
Juist in de ontdekfase voegt Design Thinking (Discover) veel toe, zodat het resultaat uiteindelijk succesvoller zal zijn.
Agile Scrum
Story Mapping Workshop
⎯
Bij Story Mapping creëren we aan de hand van verhalen wederzijds begrip voor gebruikerswensen en - uitdagingen.
Aan de hand van de gewenste user experience onderscheiden we stories die we prioriteren en doorvertalen naar roadmaps.
⎯
Uiteraard verzamelen we continu gebruikersfeedback gedurende het hele ontwikkelproces.
Bij aanvang van een project maken we vaak een analyse van de ideale service experience, de Happy Flow.